Sender:
From:
Riccardo Giannuzzi-Savelli <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 7 Oct 2004 20:39:56 +0200
From

GENEALOGIE DEORUM GENTILIUM SECUNDUM IOHANNEM BOC-
CACCIUM DE CERTALDO LIBER XIII INCIPIT FELICITER.

Geanology of the peoples gods according Johannes Boccaccio......

On Clythone  son of Manthyone
Clython was son of Manthyone according Homerus in Odyssey

De Manthyonis filio.
Clython Manthyonis fuit filius, ut in Odissea testatur
Omerus, ubi dicit, quod cum esset forma et decore conspicuus,
eum ab Aurora raptum, nec ultra usquam comparuisse. Dicit
tamen Barlaam hunc ad Orientales partes abiisse, et ibidem
de reditu in patriam non curans, quibusdam populis imperasse,
et ob id fictum eum ab Aurora raptum.

Msy be Clython rather Clithon?

All the best